Počet položek: 0 0 CZK

Shody a rozdíly - Zdeňka Michlová

kliknutím zvětšíte
Shody a rozdíly - Zdeňka Michlová
ks
můžete mít již Út 25.6.2024  
Osobní odběrÚt 25.6.2024
Česká pošta - balík do rukyÚt 25.6.2024
Česká pošta - balík na poštuÚt 25.6.2024
ZásilkovnaÚt 25.6.2024
BalíkovnaÚt 25.6.2024
Kód:TO001
Cena s DPH : 180 CZK
DPH:0 %

Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení této oblasti nebylo jednou z příčin obtíží při nácviku čtení. Pracovní listy začínají úkoly, které je schopno plnit čtyřleté dítě – mělo by v tomto věku zvládnout diferenciovat obrázek, který mezi ostatní nepatří. V další fázi (a tak jsou také zaměřené následující listy) rozlišuje obrázek obrácený vzhledem k ostatním vzhůru nohama, ve fázi další určuje obrázky stranově (zrcadlově) obrácené. Zrakové vnímání se rozvíjí systematicky od narození dítěte a u většiny dětí předškolního věku dosahuje potřebné úrovně pro nácvik čtení a psaní po zahájení školní docházky. U dětí, které ve čtení obtíže mívají, se v předškolním věku objevují nedostatky v rozlišování tvarů, lišících se od sebe v rovině vertikální či horizontální. Proto jsou další úkoly zaměřené na vyhledávání shodných tvarů, dokreslování neúplných obrázků dle vzoru. Není opomenut rozvoj zrakové paměti. Pomocí obrázků a dále i písmen je rozvíjena schopnost zrakové analýzy a syntézy, rozlišování figury – pozadí se zaměřením na vyhledávání obrázků a písmen na pozadí. Cvičení na rozlišování reverzních figur pomáhají odstraňovat u dětí statické inverze (listy s úkoly typu: Podtrhni, označ, vybarvi stejné tvary, písmena... s prvním tvarem na řádku apod.). Nechybí ani listy sloužící ke cvičení správného směru očních pohybů při čtení.   Je potřebné, aby se dítěti při práci s listy věnoval dospělý. Do cvičení je pak zapojena řeč při verbalizaci prováděných činností, myšlení, které se při verbalizaci rozvíjí, dále pak motorika i pamět‘.

potřebujete poradit ? Shody a rozdíly - Zdeňka Michlová

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     více informací




pošlete odkaz svému známému

Vaše jméno
Váš email
email vašeho známého
opište kód z obrázku antispam

při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace